woensdag 8 juli 2015

Review Hugo Boss Femme luchtje

Jaaaaa komt ie dan!

Review van de enige echte Hugo Boss Femme luchtje.
Ik heb hem gekocht als cadeautje voor mezelf. Ik moest hem gewoon hebben.
Ten eerste vind ik de verpakking er al erg leuk uitzien, lekker vrouwelijk en erg mooi. Ik heb lang gewacht tot de prijs van dit luchtje lager werd want het is niet erg goedkoop.. tip: vraag luchtjes dan ook voor je verjaardag, geslaagd feestje etc.

 Het flesje daarentegen vind ik iets tegenvallen.. maar de kleur maakt het helemaal goed en dit formaat is makkelijk beet te houden. De kleur is licht roze en voor mijn idee een beetje glanzend.

De geur ruikt erg fris, zoetig, fruitig, sprankelend en vrolijk. Goed te dragen naar feestjes, naar een date of gewoon zo. Ik ben er erg blij mee en het is dus zeker een aanrader.


Wat vind jij van dit luchtje of welk luchtje is jou favoriet? Vertel het in een reactie !! :)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten